Thursday, February 19, 2009

صور جنون معجبات تامر حسني في حفل استاد جامعة المنصورة

صور جنون معجبات تامر حسني في حفل استاد جامعة المنصورة

سر بكاء تامر حسني في المنصورة

صور جنون معجبات تامر حسني في حفل استاد جامعة المنصورة








صور حفلة تامر حسني المنصورة - صور معجبات تامر حسني المنصورة - صور حفل جامعة المنصورة تامر









اخر اخبار حفلة تامر فى المنصورة
منظم حفل تامر حسني في المنصورة ينفي ما تناقلته الصحافة



صور جنون معجبات تامر حسني في حفل استاد جامعة المنصورة

حفلة تامر حسني في ستاد جامعة المنصورة 2009 - حفلة تامر جامعة المنصورة - حفلة تامر فى المنصورة - حفلة تامر فى المنصورة - حفلة تامر 2009 - خناقة حفلة تامر - فضيحة حفلة تامر حسني فى المنصورة

6 comments:

  1. هاااي
    أنا من الاردن كتيييير بحب صوت تامر وأنا معجبة فيه
    بباي

    ReplyDelete
  2. علي فكرة انا يا جماعة انا كنت في الحفلة والله دي ما هيا صور الحفلة
    والحفلة باظت
    كنا في الشتا ازاي لابس نص كم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    كان لابس جاكت اسود ودي مش صور الستيتج خالص

    انتم بتشتغلونا ولا عاوزين تعملوا شعبية لواحد بايظ انا بحلف تاني ان دي مش صور الحفلة

    ReplyDelete
  3. وبعدين اكبر دليل ان الصور دى اى كلام هى الصور نفسها فوق الاستيدج متغير عن اللى تحت حتى هدومه كمانمتغيره ولا هيغيروهم فى البريك وهو اصلا مغناش غير نص ساعة نياهاهاهاهاهاهاهاها

    ReplyDelete
  4. ya gama3a de kanet 7afla 5ayrya welmafrod 3lena kashabab en e7ne nehaga3 tamer 3la 3amal el5er wekaman netlob men elfananen kolohom ya5do tamer masal lehom fe 3amal el5er
    wekaman da motreb elshabab el3rabe kolo webeyetkalem 3la lesanna

    ReplyDelete
  5. على فكرة تامر ده احسن مغني في الدنيا وهو مغناش علشان دول فلاحين فلاحين فلاحين

    ReplyDelete
  6. كفايه قر على الواد

    ReplyDelete