Wednesday, September 10, 2008

صور فظيعة لأنهياء صخرة المقطم على حي الدويقة فى مصر

انا لله وانا اليه راجعون

وحسبى الله ونعم الوكيل على من السبب فى كل ذلك

ولك الله ياشعب مصر الضعييييييييييييييف

ياجماعه انا لسه عارف الموضوع ده النهارده واقسم بالله كدت ابكى

من الفاجعه ولكن لا ينفع البكاء على اللبن المسكوب

واتمنى من كل من لديه معلومات او صور بخصوص هذه النكبه يضعها بالموضوع

ياجماعه الموضوع مش صغير انا اتصلوا بيا زمايلى فى الشغل سعوديين يعزونى

الموضوع كبير جداااااااااااا حسبى الله ونعم الوكيل

منقول من منتديات ابداعنا

اللهم جنبنا الزلازل والشرور وفرج عن المسلمين كل كرب



































وأخيرا رحمة الله على من وافته المنية ونسأل الله الثبات للمكلومين واعانهم الله على هذه المصيبة ....
هل هنقدر نعيش واحنا بنشوف كل يوم اشخاص بتموت فى حوادث ..مره عباره..مره مترو..مره صخور



صور فظيعة لأنهياء صخرة المقطم على حي الدويقة فى مصر

1 comment:

  1. السلام عليكم ورحمة الله و بركاته

    حسبنا الله ونعم الوكيل انا قلت بمدونتي كل اللى حساه بجد ربنا يرحمهم وينتقم من اللى كان السبب منهم لله

    في رعاية الله

    ReplyDelete